Turn Desktop View Off

بانك اطلاعات عناوين پايان نامه و پژوهش معرفي پايگاه هاي اطلاعات علمي بخش خدمات وب و seo بخش دانلود رايگان بخش دانلود پروپوزال بخش معرفي دانشگاههاي خارجي و شرايط تحصيل و بورس آنها

این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید

iranresearches-telegram

فروشگاه ایران پژوهان 

آموزش های نگارش دانشگاهی و پژوهش دانشگاهی - به زبان فارسی

بر روی موضوع مورد نظر خود کلیک کنید

LaTeX لاتک (LaTex) تحت وب تدوین پایان نامه
EndNote مندلی Mendeley شیوه ارائه علمی
نگارش یافته توسط مدير محتواي ايران پژوهان مجموعه: بانك موضوعات پايان نامه
تعداد بازدید: 29470
چاپ
  • بررسی رابطه سبک های دلبستگی و سلامت روانی دانش آموزان
  • بررسی رابطه سبک های دلبستگی و عزت نفس دانش آموزان
  • بررسی رابطه سبک های سازگارانه و عزت نفس
  • بررسی رابطه سبک های سازگارانه و خود شکوفایی
  • عوامل آموزشي، كالبدي و سازماني موثر بر پیشرفت تحصیلی
  • عوامل آموزشي، كالبدي و مهارت های مقابله با استرس
  • بررسی رابطه الگوهای فرزند پروری و سازگاری اجتماعی
  • بررسی رابطه الگوهای فرزند پروری و خود شکوفایی
  • مدلسازی ساختاری سبکهای یادگیری و پیشرفت تحصیلی
  • مدلسازی ساختاری سبکهای یادگیری و پیشرفت تحصیلی
  • بررسی رابطه سبکهای یادگیری و مهارت های مقابله با استرس
  • رابطه سبکهای یادگیری و شناختی و خود شکوفایی
  • مدلسازی ساختاری سبک های شناختی و پیشرفت تحصیلی
  • مدلسازی ساختاری سبک های حل مسئله و پیشرفت تحصیلی
  • بررسی رابطه آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی با خلاقیت
  • بررسی رابطه آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی با مهارت مقابله با استرس
  • بررسی رابطه آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی با سلامت عمومی
  • شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر شادکامی
  • بررسی رابطه آموزش راهبرد های شناختی و فراشناختی و سلامت روانی دانش آموزان
  • بررسی رابطه آموزش راهبرد های شناختی و فراشناختی و عزت نفس دانش آموزان
  • بررسی رابطه آموزش راهبرد های شناختی و فراشناختی و خود شکوفایی دانش آموزان
  • بررسی رابطه پایگاه هویت و سلامت روانی دانش آموزان
  • بررسی رابطه هوش هیجانی و سلامت روانی دانش آموزان
  • بررسی رابطه هوش هیجانی و خود شکوفایی دانش آموزان
  • بررسی رابطه هوش هیجانی و عرت نفس دانش آموزان
  • بررسی رابطه ناگویی هیجانی و خلقی و سلامت روانی دانش آموزان
  • بررسی رابطه ناگویی هیجانی و خلقی و مهارت مقابله با استرس
  • بررسی رابطه ناگویی هیجانی و خلقی و عزت نفس دانش آموزان
  • بررسی رابطه عوامل فردی و خانوادگی و سلامت روانی دانش آموزان
  • بررسی رابطه عوامل فردی و خانوادگی خودشکوفایی دانش آموزان
  • بررسی رابطه عوامل فردی و خانوادگی و عزت نفس دانش آموزان
  • بررسی رابطه عوامل فردی و خانوادگی و سلامت عمومی
  • بررسی رابطه عوامل فردی و خانوادگی و مهارت مقابله با استرس
  • بررسی رابطه متغیرهای روانشناختي و فراشناختي و سلامت روانی دانش آموزان
  • بررسی رابطه مهارتهای اجتماعی و سلامت روانی دانش آموزان
  • بررسی رابطه مهارتهای اجتماعی و عزت نفس دانش آموزان
  • بررسی رابطه کارآفرینی و مدیریت دانش دانشجویان
  • بررسی رابطه سبک رهبری مدیران دبیرستان ها با عملکرد تحصیلی دانش آموزان
  • بررسی رابطه سبک رهبری مدیران دبیرستان ها با رضایت شغلی معلمان
  • بررسی رابطه سرمايه اجتماعي دانشجويان با متغيرهاي زمينه اي
  • بررسی رابطه سرمايه اجتماعي دانشجويان با متغيرهاي رفتاری
  • بررسی رابطه سرمايه اجتماعي دانشجويان با متغيرهاي ساختاری
  • شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش با روش AHP  فازی
  • ارزیابی اثربخشی مدیریت دانش در سازمان آموزش و پرورش شهرستان …
  • شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر مدیریت تغییر در سازمان آموزش و پرورش شهرستان …
  • بررسی رابطه آموزش ICT با عملکرد تحصیلی معلمان
  • شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر ارتقاء سطح کیفی زندگی معلمان
  • بررسی رابطه رضایت شغلی معلمان و عملکرد آنها
  • شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر افزایش میزان رضایت شغلی معلمان
  • سنجش میزان وجدان کاری معلمان
  • شناسایی عوامل موثر بر کارایی معلمان و سنجش میزان کارایی معلمان با استفاده از عوامل شناسایی شده
  • مقایسه رابطه هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی ميان دانش آموزان ِ با و بدون ناتواني يادگيري
  • رابطه خودشکوفایی و انگیزش پیشرفت دانش اموزان
  • بررسي رابطه وضعيت اجتماعي خانواده و متغيرهاي فردي با پيشرفت تحصيلي دانش آموزان
  • بررسي رابطه وضعيت اقتصادي خانواده و متغيرهاي فردي با پيشرفت تحصيلي دانش آموزان
  • بررسي رابطه كمال گرايي والدين با پيشرفت تحصيلي فرزندان
  • رابطه مطلوبيت اجتماعي و خودكارآمدي در شادكامي دانش آموزان
  • پیش بینی ویژگی های شخصیت با هوش معنوی وهوش هیجانی
  • رابطه سلامت رواني و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان
  • بررسي رابطه سبكهاي فرزند پروري با كمال گرايي فرزندان
  • بررسي رابطه پنج عامل شخصيت با شيوه هاي مديريت
  • رابطه هوش معنوی وهوش هیجانی با سبك هاي هويت نوجوانان
  • رابطه مطلوبيت اجتماعي و خودكارآمدي در عزت نفس دانش آموزان
  • تاثير آموزش جرات ورزي بر کاهش پرخاشگري دانش آموزان
  • رابطه بين جو رواني با سلامت عمومي كاركنان …
  • رابطه عوامل عاطفي و شناختي در عملكردكاركنان
  • بررسي رابطه باورهاي هوشي و سبك هاي هويت دانشجويان
  • رابطه باورهاي هوشي و سازگاري فردي اجتماعي دانش آموزان
  • رابطه الگوي پنج عاملي شخصيت و خلاقيت
  • رابطه سبك هاي اسناد(تبيين) با سلامت عمومي
  • رابطه سبك هاي اسناد با سبك هاي هويت
  • رابطه باورهاي هوشي و عزت نفس دانش آموزان
  • نقش صفات شخصيت و رويكرد يادگيري در سلامت رواني و شادكامي دانشجويان
  • بررسي رابطه سبك هاي مقابله و اسناد با شادكامي
  • بررسي رابطه بين سبك هاي شناختي و راهبردهاي شناختي و فراشناختي با سازگاري فردي- اجتماعي در دانش آموزان
  • بررسي رابطه احساس پيوستگي و نارسايي هيجاني با عزت نفس
  • رابطه جهت گيري هدف با رضايت زندگي در دانش آموزان
  • رابطه جهت گيري هدف با عزت نفس در دانش آموزان
  • بررسی رابطه هوش معنوی و هوش هیجانی با پيشرفت تحصيلي در دانش آموزان
  • رابطه خودتنظيمي يادگيري با پيشرفت تحصيلي در دانش آموزان
  • رابطه بين سبك هاي شناختي و راهبردهاي شناختي و فراشناختي با عزت نفس
  • بررسي ارتباط دست برتري با عزت نفس
  • نقش باورهاي فراشناخت و خود كارآمدي در پيشرفت تحصيلي دانش آموزان
  • اثر سبك هاي شناختي بر مكانيسم هاي دفاعي
  • نقش باورهاي فراشناخت و خود كارآمدي در شادكامي دانش آموزان
  • عوامل موثر بر تنيدگي و رابطه آن با پيشرفت تحصيلي
  • بررسي رابطه احساس پيوستگي و نارسايي هيجاني با شادكامي
  • بررسي رابطه كمال گرايي مثبت و منفي و حل مسائل شناختي
  • بررسي رابطه سبك هاي دلبستگي و كاهش علائم افسردگي
  • رابطه سبك هاي دلبستگي و پرخاشگري و افزايش سازگاري فردي- اجتماعي
  • بررسي سبك هاي دلبستگي و سبك هاي هويت
  • بررسي تاثير آموزش هوش هيجاني بر کاهش پرخاشگري و افزايش سازگاري فردي- اجتماعي در دانش آموزان
  • بررسي رابطه سخت رويي با افزايش سازگاري فردي- اجتماعي در دانش-آموزان
  • بررسي تاثير برنامه آموزش مهارت هاي اجتماعي بر سلامت عمومي دانش آموزان
    حافظه كاذب و عوامل موثربر ان( فشارگروهي ، سن و غيره(
    اثر اموزش شطرنج بر كودكان ناقص خوان
    مقايسه نقش پذيري در كودكان طلاق و گروه كنترل
    يادگيري مشاركتي و عوامل موثر بر ان
  • رابطه الگوي پنج عاملي شخصيت، سبک هاي هويت و دينداري‏
  • مقايسه هوش و رشد اجتماعي کودکان زودرس، کم وزن در تولد و طبيعي‏
  • ارتباط فعاليت سيستمهاي مغزي/ رفتاري و وقايع زندگي با تغييرات ايمني‌شناختي
  • بررسي اثر روشهاي درماني و آموزشي سرمشق‌پذيري و تمرين سرمشق‌پذيري و آرميدگي عضلاني در درمان رفتارهاي غير جرات ورزي و آموزش رفتارهاي جرات ورزانه
  • بررسي اثربخشي روان درمانگري کوتاه‌مدت آموزش خود مهارگيري با و بدون جهت‌گيري مذهبي (اسلامي) بر مهار اضطراب و تنيدگي در سطح دانشجويان
  • بررسي رابطه ميان تحريک طلبي و انگيزه‌هاي رواني، در دانشجويان
  • بررسي مقدماتي روايي اعتبار و نرم يابي سياهه حالت – صفت اضطراب (STAI-Y)
  •  بررسي تاثير آموزش هوش هيجاني بر کاهش پرخاشگري و افزايش سازگاري فردي- اجتماعي در دختران  متوسطه شهرستان ايلام
  • حافظه كاذب و عوامل موثربر ان( فشارگروهي ، سن و غيره(
  • اثر اموزش شطرنج بر كودكان ناقص خوان
  • مقايسه نقش پذيري در كودكان طلاق و گروه كنترل
  • يادگيري مشاركتي و عوامل موثر بر ان
  • شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر سازگاری اجتماعی دانشجویان دختر و پسر با روشهای MADM
  • بررسي تاثير خودآگاهي، خودكارآمدي و راهبردهاي فراشناختي دانشجویان
  • بررسي تاثير خودآگاهي با خود شكوفايي دانش آموزان
  • بررسي رابطه هوش هيجاني با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
  • بررسی رابطه طرحواره های ناسازگاری اولیه با عملکرد تحصیلی دانشجویان
  • تاثیر پایگاه اجتماعی بر سبك هاي اسنادي دانش آموزان
  • شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر جمع گرایی دانشجویان
  • بررسي رابطه خود – مهاري و پایگاه اجتماعی دانشجویان
  • بررسي رابطه خود – مهاري، جمع گرايي و عزت نفس دانشجويان
  • بررسی رابطه انگیزش (درونی و بیرونی) و خود شكوفايي دانش آموزان
  • بررسی رابطه انگیزش (درونی و بیرونی) و عزت نفس دانش آموزان
  • شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انگیزش دانش اموزان
  • رابطه خود ادراکی دانش اموزان و عزت نفس آنها
  • بررسی ر ابطه نحوه گذران اوقات فراغت و شکل گیری هویت نوجوانان
  • طراحی و تدوین الگوئی جهت زمينه سازي رشد خلاقيت در روند یادگیری در ساختار برنامه درسي آموزش دوره راهنمائی در ايران
  • بررسی رابطه ابعاد شخصیتی (پنج عامل بزرگ شخصیت شامل : روان رنجورخويي، برونگرايي، گشودگی، پذیرش، وظیفه شناسی) وآشفتگی روان شناختی دانشجویان
  • شناسایی و اولویت بندی عوامل آموزشي، كالبدي و سازماني موثر بر شادماني
  • طراحی الگویی جهت بررسی نقش متغيرهاي فردی، خانوادگي، روانشناختي و فراشناختي در عملكرد تحصیلی دانش آموزان
  •  رابطه الگوهاي فرزندپروري با سلامت رواني و پیشرفت تحصيلي فرزندان
  • طراحی الگوئی جهت شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بر اساس مدل  تیمز99 (TIMSS-R)
  • طراحی مدلی جهت بررسي رابطه بین اهداف پيشرفت، خودكارآمدي و راهبردهاي فراشناختي
  • بررسی رابطه بین یادگیری مشارکتی و مهارتهاي اجتماعي و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان
  • رابطه هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
  • یادگیری مشارکتی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
  • مدلسازی عوامل اجتماعی موثر بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
  • مدلسازی عوامل فرهنگی موثر بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
  • مدلسازی عوامل اقتصادی موثر بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
  • شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی با روش تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
  • شناسایی و رتبه بندی فاکتورهای موثر بر افزایش کیفیت خدمات آموزشی با منطق فازی
  • طراحی مدل سنجش کیفیت خدمات آموزشی در دانشگاه و ارائه راهکارهای افزایش آن
  • بررسی عوامل موثر بر افزایش کیفیت خدمات آموزشی در سیستم آموزش مجازی (E-Learning)
  • بررسی رابطه رواشناسی تربیتی با انگیزش تحصیلی و خودکارآمدی و مهارت جزیی معلمان
  • نقش فراگیری اصول روانشناسی تربیتی در رضایت شغلی و مهارت کلی تدریس معلمان
  • بررسی تاثیر بازی های آموزشی کامپیوتری بر افزایش خلاقیت کودکان
  • ارزیابی و سنجش اثربخشی دوره های آموزش مجازی (موردی دانشگاه یا مرکز آموزش مجازی …)
  • “نقشه هاي مفهومي” و مشارکت و يادگيري همكارانه در آموزش الكترونيكي
  • ارزیابی کیفیت دوره های آموزش مجازی با استفاده از تئوری فازی
  • ارائه مدلي براي افزايش اثربخشي يادگيري در سيستمهاي آموزش مجازي
  • شناسایی و اولویت بندی موانع توسعه آموزش الکترونیک در ایران با تاکید بر نظام آموزش عالی
  • بررسی و تحلیل یادگیری تطبیقی در آموزش الکترونیک
  • شناسایی عوامل كليدي موفقيت و سنجش ميزان اثربخشي آنها در يادگيري الكترونيكي در دانشگاه هاي كشور
  • ارائه مدلی جهت سنجش ميزان آمادگي و بلوغ يادگيري الكترونيكي در مراکز
  • بررسي ميزان اثربخشي عوامل كليدي موفقيت در يادگيري الكترونيكي در دانشگاه هاي كشور
  • تحلیل هزینه-فایده و  ارزيابي اقتصادي بكارگيري يادگيري الكترونيكي در نهادها

 

ایران کنفرانس

کنفرانس بوک

بانك موضوع پايان نامه

معرفي پايگاه هاي اطلاعاتي علمي

حمايت از پايان نامه ها

بورسهای خارجی

RssFeed

-->