iranresearches-telegram

محصولات ایران پژوهان را در فروشگاه ببینید
 

نگارش یافته توسط مدير محتواي ايران پژوهان مجموعه: دانشگاه MMU مالزي ( خصوصي)
تعداد بازدید: 5974
چاپ

دوره های MBA در دانشگاه مالتی مدیا

دوره های کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی در دانشگاه MMU با گرایش های مختلفی ارائه می شوند و از لحاظ سنجش کیفیت، فاکتورهایی مانند امکانات آموزش آنلاین، دسترسی به کتابخانه های تخصصی آنلاین، برخورداری از دسترسی اینترنت بی سیم در محیط دانشگاه، تدریس به زبان انگلیسی و کتابخانه فیزیکی کامل با منابع به روز انگلیسی زبان و همین طور فراهم نمودن دوره های آمادگی زبان انگلیسی آکادمیک برای دانشجویان خارجی در آن رعایت شده اند. این دوره ها با استقبال کم نظیر دانشجویان ایرانی مواجه شده است.

دانشگاه مالتی مدیا هدف خود از از طراحی این رشته را توسعه و درونی سازی فهم بهتر از مدیریت مدرن، توسعه کاربرد سیستم های چندرسانه ای در مدیریت، و تامین مدیرانی لایق و کارآمد برای بنگاه های اقتصادی برشمرده است.

تحصیل MBA در دانشگاه مالتی مدیا

دوره های MBA این دانشگاه در 5 گرایش مختلف ارائه می شوند؛

1-      مدیریت عمومی (General Management)

2-      مدیریت فناوری اطلاعات(Information Technology Management)

3-      بازاریابی چندرسانه ای (Multimedia Marketing)

4-      مدیریت منابع انسانی (Human Resource Management)

5-      امور مالی چندزسانه ای (Multimedia Finance)

دانشجویان پس از اخذ پذیرش و تکمیل زبان انگلیسی، ابتدا 24 واحد دروس عمومی را می گذرانند و سپس 12 واحد تخصصی مربوط به گرایش خود را انتخاب خواهند کرد. 12 واحد نیز به پروژه اختصاص دارد.

 دانشجویان می بایست علاوه بر واحد های پایه و تخصصی، 4 واحد روش تحقیق و 8 واحد پروژه نیز بگذرانند.

 

هزینه و زمان بندی

تحصیل در دوره های MBA دانشگاه MMU به طور استاندارد 20 ماه زمان نیاز دارد (به شرط گذراندن به موقع واحدها) که هزینه ی آن برای این مدت در حدود 33 هزار رینگیت می باشد. دانشگاه هر سال سه بار در ماه های مارس، جولای و نوامبر دوره جدید MBA را آغاز می نماید.

 منبع: http://www.khaneye-sabz.com/universities/privates/mmu.html#


ایران کنفرانس

confBook

بانك موضوع پايان نامه

معرفي پايگاه هاي اطلاعاتي علمي

حمايت از پايان نامه ها

بورسهای خارجی

-->