بانك اطلاعات عناوين پايان نامه و پژوهش معرفي پايگاه هاي اطلاعات علمي بخش خدمات وب و seo بخش دانلود رايگان بخش دانلود پروپوزال بخش معرفي دانشگاههاي خارجي و شرايط تحصيل و بورس آنها

این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید

iranresearches-telegram

فروشگاه ایران پژوهان 

نگارش یافته توسط مدير محتواي ايران پژوهان مجموعه: دانشگاه UCSI مالزي ( خصوصي)
تعداد بازدید: 2931
چاپ

دروس دوره MBA در دانشگاه UCSI مالزی

در یک دوره کامل MBA که بین 12 تا 16 ماه زمان نیاز دارد ، دانشجویان ملزم به گذراندن 40 واحد درسی ، که ترکیبی از واحدهای اجباری و انتخابی خواهد بود ، هستند. عنوان دروس ارائه شده به این شرح است :

ترم اول ( 15 واحد ) :

1)
حسابداری، امور مالی و تحلیل
2)
فن آوری اطلاعات برای مدیران
3)
مدیریت بازاریابی
4)
مدیریت و رفتار سازمانی
5)
روش تحقیق برای بازرگانی و مدیریت

ترم دوم ( 12 واحد ) :

1)
نظریه های معاصر در حقوق تجارت
2)
مدیریت عملیات و حمل و نقل
3)
مدیریت و تجارت بین الملل
4)
برنامه ریزی پروژه کارشناسی ارشد

ترم سوم ( 13 واحد ) :

1)
سیاست گذاری بازرگانی و مدیریت استراتژیک
2)
مدیریت و سیاست گذاری مالی
3)
پروژه کارشناسی ارشد
4)
درس انتخابی

عناوین دروس انتخابی به شرح زیر است :

1)
بازاریابی محصولات
2)
مدیریت و توسعه منابع انسانی
3)
اقتصاد مدیریتی
4)
تصمیم گیری برای مدیران
5)
بازاریابی خدمات
6)
اقتصاد استراتژیک
7)
تجارت الکترونیک استراتژیک
8)
مدیریت استراتژیک حمل و نقل

نکته مهم : هر ترم به صورت یک trimester خواهد بود که 14 هفته زمان می برد. به این ترتیب هر سال تحصیلی شامل 3 ترم است.

شیوه تدریس:
روش های آموزشی متعددی در ارائه درس های رشته MBA در  دانشگاه UCSI مالزی به کار برده می شوند. از جمله آن ها مطالعات موردی (Case Study) ، فعالیت های گروه محور (Team Based) ، آموزش فعال با مشارکت دانشجویان(Active Learning)، تحقیقات گروهی، گزارش نویسی (Report Writing) ، دعوت از متخصصین مدیریت برای سخنرانی و حضور در کلاس ها ، سمینار و غیره خواهد بود.

بنر ایران کنفرانس

ایران کنفرانس

بانك موضوع پايان نامه

معرفي پايگاه هاي اطلاعاتي علمي

حمايت از پايان نامه ها

RssFeed

-->